The Ting Tings anunţă un nou album în 2009

The Ting Tings au de gând să întregistreze cel de-al doilea album la începutul lui 2009. Duo-ul din Salford a declarat către Teletext că vor începe lucrul la următorul lor album mult mai curând decât se aşteptau, ţinând cont că albumul de debut "We Started Nothing" a fost lansat în luna mai.

Bateristul Jules De Martino a spus: "Am compus ultimul album în trei sau patru luni, şi ne gândim că acelaşi timp ne va trebui şi pentru următorul", iar solista şi chitarista Katie White a mai adăugat că "Am încercat să învăţ să cânt la chitară bas pentru a da o mână de ajutor la noile cântece. Sunt bună la chitară ritmică, dar mi-am dat rapid seama că basul nu e instrumentul meu. Lucrul ăsta nu va afecta prea mult noile piese. "

0 Comments:

Post a Comment