Travis Barker, bateristul celor de la BLINK 182 a vorbit despre accidentul de avion spunând că "este recunoscător să fie în viaţă", după ce s-a ales cu arsuri de pe urma prăbuşirii avionului Lear în care se afla şi el luna trecută. Aparatul de zbor s-a prăbuşit în Carolina de Sud în data de 20 septembrie 2008, patru pasageri pierzându-şi viaţa, DJ Adam Goldstein alături de Barker suferind arsuri grave.

Barker şi Goldstein au fost între timp externaţi. Barker a declarat că: "Urăsc avioanele iar cea mai mare temere a rămas aceea de a fi implicat într-un accident de avion, aşa că atunci când s-a întâmplat nenorocirea, ei bine, sunt recunoscător că sunt în viaţă."

După externalizare Barker a fost atât de îngrozit de perspectiva de a călători spre casă din nou cu avionul, încât a luat un autobuz spre Los Angeles, unde este tratat într-un spital de arşi. "Mi-e cât se poate de bine să-mi fie în situaţia asta. Sunt atât de nerăbdător să ies de aici. Am fost supus operaţiilor. Am arsuri de gradul trei, în special de la picioare până la bust şi la ambele mâini. Una dintre mâini a suferit arsuri de gradul doi iar cealalaltă arsuri de gradul trei. Încerc să mă refac cât pot de repede şi să trec din nou la tobe şi să îmi pot ţine din nou copiii în braţe" a mai declarat Barker, care ar putea fi externalizat în circa două săptămâni.

0 Comments:

Post a Comment