Fish, fostul solist al celor de la Marillion a fost obligat să se retragă din muzică pentru cel puţin şase luni, urmare a faptului că este suspect de cancer. Pe blogul său Fish a declarat că în luna iulie a fost diagnosticat cu "o înmulţire suspectă de celule" pe una dintre corzile sale vocale. În prezent solistul aşteaptă rezultatele analizelor care vor da un răspuns cu privire la pensionarea sau retragerea din muzică doar până în 2009.

"Renunţ la muzică cel puţin pentru şase luni. Mi-ar plăcea să cred că voi putea să fiu prezent la câteva festivaluri în vara lui 2009, cu toate acestea până în 2010 nici nu se pune problema vreunui turneu prestabilit. Cât despre un nou album, nimic până la finele anului viitor. Totul depinde de ce se va întâmpla în viitoarele săptămâni."

Fish a mai declarat: "Cu toată sinceritatea, am 50, am fumat, băut, mi-am trăit spontan viaţa, am susţinut circa 1700 concerte în 27 de ani şi am dat probabil de trei ori mai multe interviuri. Este ca şi cum ai sta pe M1 şi ai aştepta să nu fii lovit de o maşină".

0 Comments:

Post a Comment