Solistul trupei Smashing Pumpkins, Billy Corgan a mărturisit că trupa nu va mai lansa nici un alt album în viitor. Corgan a recunoscut că parţial vina îi aparţine reacţiei negative de după lansarea din 2007 a albumului "Zeitgest". Acesta a declarat către The Chicago Tribune: "Am terminat cu el['Zeitgeist']. Nu mai are nici un rost. Oamenii nici măcar nu îl ascultă. Îl pun pe iPod, parcurg cele două single-uri şi sar peste restul." Cu toate acestea Corgan a mai spus că în ciuda faptului că nu vor mai înregistra noi albume fanii vor putea mai departe să asculte piese noi din partea trupei.
"Principalul nostru rol acum este să devenim o trupă de single-uri. Vom fi mai departe fecunzi, dar sub o altă formă". De asemenea Corgan a mai spus că trupa va înceta să mai concerteze în locaţiile tradiţionale. "Nu vom mai face niciodată show-uri de proporţiile celor în care încercam să cucerim ditamai publicul şi să echilibrăm trecutul cu prezentul. Vom susţine concerte mici şi vom face exact ce vrem, renunţând să mai cântăm după catalog. Vom fi ca o trupă nouă care nu poate trăi din amintiri. Nu sunt prost. Vreau ca oamenii să se simtă bine cu ceea ce facem noi."
Corgan a avut grijă să îi atace pe cei care au acuzat Smashing Pumpkins pe motivul că s-ar fi reunit pentru bani. "Mă supără ideea că noi am fi terminaţi. Nu am revenit pentru bani, am revenit pentru a fi din nou mari. M-a supărat să citesc că unii cred că suntem terminaţi, că nu mai avem viitor. Ieşiţi afară, nu vă vrem. Nu am fost niciodată acest gen de trupă. Acea trupă veselă. Am reînceput de unde am încheiat. Nu suntem un grup de pensionari care cântă şlagăre vechi."
Făcând referire la destrămarea trupei din 2000, Corgan nu l-a iertat pe fostul chitarist, James Iha despre care a mărturisit: "Adevăratul motiv din spatele destrămării era Iha care mă scotea din sărite. Era atât de cârcotaş şi de plin de energie negativă. Pur şi simplu mă scotea din sărite. "

0 Comments:

Post a Comment