Robbie Williams a declarat presei că i-ar plăcea să se alăture foştilor săi colegi de la Take That. Această declaraţie vine la scurtă vreme după ce fostul membru al trupei britanice, Gary Barlow a spus că nu e decât o problemă de timp până când Williams li se va alătura. "Mi-ar plăcea să fac din nou parte din trupă" a scris Williams pe blogul său, "însă mai am încă nişte treburi nerezolvate."


Solistul a mai spus că simte lipsa colegialităţii din trupă, lucru inexistent atunci când cânţi solo. "Cel mai mult m-a impresionat distracţia din sânul trupei. Este mult mai plăcut când eşti într-o gaşcă. Încă de când am plecat de la Take That mi-am dorit să când într-o trupă. Ne-am întâlnit destul de des între noi pe timpul verii, a fost uimitor, iar de când ne-am despărţit ne-am maturizat mult, cu toţii. Sunt încântat să spun că diferendurile pe care le-am avut au dispărut cu desăvârşire."

"În semn de omagiu mi-am tatuat pe braţul dreptul simbolul Take That. Sunt mândru că îi cunosc pe băieţi şi sunt mândru că am făcut parte dintr-o trupă."

0 Comments:

Post a Comment