Mel C, viitoare mămică


Mel C, de la SPICE GIRLS, cunoscută şi drept Sporty Spice a anunţat că este gravidă. Solista de 34 de ani a publicat această ştire pe site-ul său pe data de 22 august 2008, recunoscând oficial că aşteaptă un copil alături de prietenul ei, Tom Starr.

"După cum sunt sigură că înţelegeţi am avut nevoie de timp cât am aşteptat rezultatele şi ne-am anunţat familiile. Vă mulţumesc pentru urări, atenţie şi susţinere (chiar dacă la bază a fost o pură speculaţie)" scrie Mel C. "Voi începe treptat, dar sunt de asemenea animată de faptul că voi începe să scriu la al cincilea album. Îmi trebuie ceva timp ca să fiu mămică, dar mă voi întoarce înainte să vă daţi seama".

Mel C, al cărei nume oficial este Melanie Chisholm, este ultima dintre cele 5 Spice Girls care va deveni mămică.

0 Comments:

Post a Comment